nutizie

nutizie

Perchè i caricatori EV d'America continuanu à rompe

Wild Cards in l'affari di ricarica rapida di EV (5)

 

Parechji caricatori di veiculi elettrici in tutti i Stati Uniti ùn funzionanu micca bè, creendu una sfida significativa per l'agenda di l'amministrazione Biden è un alluntanamentu da e vitture alimentate da benzina.

Immaginate di vive in un mondu induve a stazione di benzina hà prublemi à furnisce benzina.

Ogni pochi volte chì un cunduttore si riempie, qualcosa si sguassate - u gasu ùn scorri micca, o scorri veloce per un certu tempu è poi rallenta à un filu.Altre volte, u pagamentu di a carta di creditu hè misteriosamente rifiutatu o u screnu hè biancu.

Sè u cunsumadore voli una manu aiutu, troppu male.In questu mondu, a gasolinera ùn hà micca umanu, è l'unica opzione hè un numeru 1-800.I pompi di gas sò solu à mezu à un grande parcheghju.

Scambià a parolla "gasoline" per "electricità", è questu hè una descrizzione realistica di ciò chì succede ogni ghjornu in stazioni di carica di veiculi elettrici in tutti i Stati Uniti.U sistema di carburante di l'autostrada d'alta tecnulugia è d'alta velocità chì l'America sta custruendu per alimentà i so EVs è rimpiazzà a stazione di benzina hè riddled cù glitches chì si sò dimustrati difficili da stampà.

Individualmente, sò singhiozzi, ma cullettivu, e so cunsequenze puderanu esse prufonde.

"Aghjunghje à a visione di u mondu di i cunduttori chì ùn sò micca EV chì a carica di l'EV hè dolorosa", disse Bill Ferro, un espertu di software è fundatore di EVSession, una sucietà di analisi di carica di EV."A ghjente sente chì hè un risicu per cumprà un EV perchè l'infrastruttura di carica rapida puzza rallentà l'adopzione di EV".

I prublemi sò sperimentati da quelli chì utilizanu caricatori veloci in viaghju è chì ùn guidanu micca Teslas.Studii è aneddoti innumerabili descrizanu i strani inciampi ch'elli scontranu : una schermu in biancu, un tappu rottu, un pagamentu di carta di creditu chì fiasca, sesioni chì abortanu senza avvistà, corrente elettrica chì scorri prestu stu mumentu è pianu pianu u dopu.

Daretu à i snafus sò una seria di prublemi strutturali.Sò ligati à a manera peculiare chì i caricatori EV anu evolutu, è u fattu chì i fili è e batterie sò assai più cumplicati di ciò chì succede in a stazione di benzina.

"Hè un prublema più duru chè u pumping carburante da un reservoir à l'altru", disse Ferro.

I prublemi persistenu ancu quandu miliardi di dollari si versanu in u settore di carica da i guverni federali è statali, l'operatori di rete è i fabbricanti di l'automobili.

Diversi studii recenti di u sistema di carica anu truvatu risultati scoraggianti.

L'annu passatu, i circadori anu visitatu ogni caricatore rapidu publicu in l'area di a Baia di San Francisco è anu truvatu chì quasi u 23 per centu di elli avianu "schermi chì ùn rispundenu o ùn sò micca dispunibili, fallimenti di u sistema di pagamentu, fallimenti di l'iniziu di carica, fallimenti di rete, o connettori rotti".È in un sondaghju di i cunduttori di EV, a cunsulenza di l'auto JD Power hà truvatu a rete di carica publica "piagata di stazioni non funzionanti".Una in cinque sessioni ùn hà micca rializatu una carica.Quasi trè quarti di quelli fallimenti implicavanu una stazione chì hà malfunzionatu o era offline.

Realizà l'urgenza di una correzione, una varietà di attori publichi è privati ​​stanu à pruvà suluzioni.

L'amministrazione Biden, per esempiu, hà stabilitu standard per "uptime", o u percentuale di tempu chì un caricatore hè operativu.California lancia una grande inchiesta in quantu à migliurà l'esperienza di u cliente.Automaker Ford Motor Co. l'annu passatu hà implementatu a so propria squadra di auditori di stazione.A più grande reta publica, Electrify America, rimpiazzà una quinta di e so stazioni cù mudelli più novi.

Ma assai di sti azzioni travaglianu à i bordi di un pirtusu neru.

Nimu pò definisce ciò chì significa per un cunduttore EV avè una sperienza di carica satisfacente.Ùn ci hè micca dati sottostanti.Siccomu centinaie di millaie di americani compranu EV è cumincianu à viaghjà per l'autostrade, sta mancanza di criteri significa chì nimu hè rispunsevule.Senza responsabilità, i prublemi sò prubabilmente persiste.

A preoccupazione per l'industria hè chì i ranchi gonfianti di i cunduttori di EV diceranu à i so amichi chì a carica di l'autostrada hè un pocu buggy, un pocu fastidiosa - solu abbastanza di un ostaculu chì quelli milioni d'amici impediscenu di andà in elettricità, mentre chì u pianeta si riscalda constantemente.


Tempu di post: May-10-2023