nutizie

nutizie

Stazioni di ricarica di veiculi elettrici (EV).

stazioni 1

U prucessu di stabilisce hub di carica EV varia significativamente da un paese à l'altru.

In Germania, per esempiu, i ritardi si sò accaduti, cumprese un ritiru di mesi per un hub per via di e regulazioni chì prutegge un unicu arbre, è una aspettazione di 10 mesi per l'appruvazioni per un situatu longu una strada trafficata, sottumessu à una valutazione di rumore.

ChargeUp Europe, un gruppu di l'industria, hà nutatu chì mentre a Cummissione ricunnosce chì permette sfide, ùn hà micca prupostu strumenti o azioni concreti.Linee specifiche per accelerà l'autorizazione in i Stati membri sò previste in i prossimi dui anni, secondu a cronologia di u pianu.Stu collu di bottiglia impedisce l'implementazione di hub di carica in u bloccu di 27 membri, mettendu in periculu l'obiettivi di l'UE per eliminà gradualmente i veiculi di benzina è di diesel è impediscenu obiettivi climatichi più ampi.

A Cummissione, in risposta, hà ricunnisciutu a barriera di u tempu per cunnette i punti di ricarica di l'EV à a rete è hà enfatizatu a necessità di affruntà.

Sicondu Reuters, a durata di a stallazione per una stazione EV veloce hè aumentata da sei mesi à una media di dui anni in l'ultimi anni, postu chì e cumpagnie naviganu in una cumplessa rete di regule da u livellu federale à u municipale, cum'è informatu da quattru cumpagnie di ricarica EV è u rappresentante di l'industria.

L'elettrificazione di u trasportu hè un elementu cruciale chì sustene l'ughjettu di l'UE di ottene a neutralità di u carbonu da 2050. Per rializà stu scopu, l'UE pensa à pruibisce a vendita di veiculi chì emettenu CO2 da u 2035 è hà u scopu di stabilisce una rete estensiva di veiculi elettrici ( EV) stazioni di ricarica.

10A 13A 16A Caricatore EV portatile regolabile Type1 J1772 Standard


Tempu di Postu: Dec-05-2023