nutizie

nutizie

A dumanda di caricatori EV supera l'offerta in New Brunswick: NB Power

Wild Cards in l'affari di ricarica rapida di EV (2)

 

Sicondu NB Power, a dumanda di carica di veiculi elettrici supera l'offerta attuale in New Brunswick.Parechji prupietarii di EV sentenu chì a rete di carica ùn hè micca in cunfurmità cù a vendita, chì significa chì più EVs sò in strada senza un aumentu di a capacità di carica.

Per parechji cunduttori, cum'è Carl Duivenvoorden, a transizione à i veiculi elettrichi hè statu un prucessu graduali.Duivenvoorden è i so cumpagni cuminciaru cù un mudellu plug-in ibridu di gas prima di passà eventualmente à una Chevrolet Bolt tutta elettrica.

I prublemi principali di a maiò parte di i putenziali cumpratori di EV sò l'autonomia è a vita di a batteria.Tuttavia, cum'è più è più veiculi elettrici sò venduti, a dumanda di stazioni di ricarica cresce à un ritmu senza precedente.Malgradu questu, l'approvvigionamentu attuale di stazioni di ricarica hè in ritardo, facendu chì parechji prupietarii di veiculi elettrici sperimentanu l'ansietà di a vita di a batteria.

Sicondu NB Power, u prublema ùn hè micca e stazioni di carica attuale, ma l'infrastruttura necessaria per mantene a rete di carica.Duivenvoorden hà spiegatu chì quandu guida u so mudellu di plug-in ibridu di gasu, hè capaci di carricà in stazioni di carica publica gratuiti.Tuttavia, cù l'aumentu di a dumanda di stazioni di carica, assai stazioni di ricarica publica sò oghji sistemi di pagamentu per usu.

Mentre chì questu hè un inconveniente per i cunduttori, hè una realità di u mercatu datu i limitazioni di l'infrastruttura attuale.Per risponde à a dumanda crescente, NB Power hà iniziatu partenarii cù tutti i livelli di guvernu è u settore privatu per aumentà u numeru di stazioni di ricarica in tutta a pruvincia.

L'obiettivu hè di furnisce à i pruprietarii di EV più opzioni di carica.Tuttavia, u prublema ùn hè micca solu u numeru di stazioni di carica, ma ancu u so locu.Per esempiu, parechji prupietari di EV sentenu chì a mancanza di stazioni di carica in e zone rurale limita a so capacità di viaghjà longu distanzi.

Inoltre, Duivenvoorden crede chì più standardizazione hè necessaria quandu si tratta di stazioni di carica.In a so vista, a mancanza di standardizazione rende difficiule per i pruprietarii di EV per determinà quali stazioni di carica sò adattati per i so veiculi è cumu pagà per a carica.

Malgradu queste sfide, a tendenza generale versu i veiculi elettrici cuntinueghja à sviluppà.Parechji pruduttori d'automobili, cumpresi General Motors è Ford, anu annunziatu i piani di eliminà gradualmente i veiculi di benzina è a transizione interamente à i veiculi elettrici in i prossimi anni.

In fatti, u cambiamentu à i veiculi elettrici s'accelerà.Ci hè avà più di 400 milioni di veiculi elettrici nantu à a strada in u mondu, un incrementu di 42% da 2019. Cù questu in mente, l'infrastruttura deve chjappà per risponde à a crescente dumanda di stazioni di carica per sustene sta transizione à opzioni di trasportu più sustinibili.


Tempu di post: May-10-2023