Mercatu Smart EV Charger: Analisi COVID-19
Disrupzioni di a catena di fornitura: A catena di fornitura glubale per i cumpunenti elettronichi, cumpresi quelli utilizati in caricatori intelligenti EV, hà sperimentatu interruzioni per via di blocchi, chjusi di fabbrica è restrizioni di trasportu.Questu hà purtatu à ritardi in a fabricazione è a consegna di l'equipaggiu di carica.
Incertezza ecunomica: L'incertezza ecunomica è a spesa ridotta di i cunsumatori durante a pandemia hà inizialmente rallentatu l'adopzione di veiculi elettrici è caricatori EV intelligenti.I cunsumatori eranu più prudenti per fà investimenti significativi in a mobilità elettrica.
Impattu nantu à e Vendite di Veiculi Elettrichi: L'industria di l'automobile, cumpresi i fabricatori di veiculi elettrici, hà affruntatu sfide durante a pandemia.A riduzzione di a produzzione è a vendita di veiculi anu un impattu direttu nantu à a dumanda di caricatori EV.
Cambia in u Cumportamentu di u Consumatore: Durante i blocchi è e restrizioni di viaghju, parechji cunsumatori anu riduciutu a so guida è, in cunseguenza, i so bisogni di carica.Questa riduzione temporale di a mobilità hà influinzatu l'utilizazione di l'infrastruttura di carica.
Cambiamenti di a Pulitica di u Guvernu: Certi guverni anu temporaneamente reindirizzatu u so focus è e risorse fora di l'iniziativi di mobilità elettrica per affruntà a crisa immediata di salute publica.Questu, à u turnu, hà influenzatu u ritmu di implementazione di u caricatore EV.
Carica in casa versus Carica publica: Cù più persone chì travaglianu da casa, l'impurtanza di e soluzioni di ricarica in casa hè aumentata.Certi cunsumatori ritardanu l'installazione di caricatori publichi in favore di soluzioni di carica in casa.
Tempu di post: 25-oct-2023