USU PRIVATU VS.USU PUBLICU
A casa è l'uffizii sò i posti più cumuni per ricaricà e batterie per a maiò parte di i cunduttori EV.Mentre sò convenienti è permettenu sessioni di carica longu (più) , ùn sò micca e configurazioni più efficaci.Eccu perchè.
A spiegazione tecnica
A velocità di carica ùn hè micca solu dipendente da a stazione di carica.Dipende ancu da a capacità elettrica di l'infrastruttura à quale hè attaccata.
Per esempiu, a maiò parte di e stazioni di ricarica private EV ponu furnisce da 11 à 22 kW (assumendu a presenza di un fusible principale cù una valutazione di 3 x 32 A, o amps, per l'ultimi).Dice questu, hè sempre assai cumuni per vede 1.7kW / 1 x 8 A è 3.7kW / 1x 16A caricatori installati.
Hè impurtante à nutà chì l'alimentazione elettrica serà sempre misurata in amps (amperage) è micca in voltage.Quantu più altu hè l'ampere, più carica elettrica un edifiziu pò trattà.
Cunsiderendu chì ci sò essenzialmente 4 velocità di carica, 22 kW cade in u livellu più bassu:
Carica lenta (AC, 3-7 kW)
Carica media (AC, 11-22 kW)
Ricarica rapida (AC, 43 kW è (CCS, 50 kW)
Ricarica ultra rapida (CCS, > 100 kW)
Inoltre, parechji edifici residenziali anu attualmente fusibili principali più chjuchi di 32 A, per quessa, hè essenziale per tene questu in mente quandu si stima a velocità di carica in casa è i tempi di carica.
Hè certamente pussibule di aghjurnà e capacità di carica di una residenza, ma questu richiederà l'aiutu di un electricista qualificatu è ùn hè micca esattamente u costu.Fortunatamente, hè pussibule cuntà e limitazioni di l'amplificatore restringendu a putenza massima di un dispositivu di carica utilizendu u pannellu admin Virta.Stu tipu di cuntrollu nantu à i vostri punti di ricarica EV hè essenziale per prevene i periculi cum'è una carica eccessiva, una carica sottumessa, danni à u circuitu, o ancu u focu.
Carica Elettrica 32A Home Wall Mounted Ev Charger 7KW EV Charger
Tempu di Postu: 14-Nov-2023