Stazioni di ricarica di veiculi elettrici (EV).
Più di dui anni dopu chì u presidente Biden hà firmatu una legislazione chì attribuisce $ 5 miliardi per una reta naziunale di stazioni di ricarica di veiculi elettrici (EV) finanziate da i contribuenti, a prima hè stata finalmente aperta u venneri scorsu in Ohio.
Perchè hè impurtante: Avè caricatori veloci convenienti è affidabili longu e strade principali hè un impurtante rinfurzà a fiducia per e persone chì pensanu à una vittura elettrica.
A lege di l'infrastruttura di u 2021 includeva $ 5 miliardi per stabilisce u prugramma Naziunale di Infrastruttura di Veiculi Elettrici (NEVI), amministratu da l'Amministrazione Federale di l'Autostrada.
L'intenzione era di dà soldi à tutti i 50 stati per implementà caricatori veloci vicinu à e strade federali designate cum'è "corridori di carburanti alternativi".
Una volta chì a reta di carica di l'autostrada hè cumpleta, i stati ponu utilizà i fondi rimanenti per implementà i caricatori in altrò.
Induve si trova: Vintisi stati anu fattu un sforzu per spende a so parte di i soldi finu à avà, secondu u novu Uffiziu Cumunu di Energia è Trasportu di l'amministrazione Biden, chì hè statu creatu per facilità a transizione EV.
Include quattru caricatori veloci EVgo sottu un canopy sopra, più accessu à i bagni, Wi-Fi, cibo, bevande è altre comodità.
Hè a prima di più di duie decine di stazioni di ricarica autostrada chì si apre in Ohio à a fine di u 2024.
Caricatore EV Wallbox 16A 32A RFID cù presa di ricarica IEC 62196-2
Tempu di post: Dec-12-2023